Aankondiging Algemene Ledenvergadering VZBI 2020

Op 10 maart 2020  wordt onze Algemene Ledenvergadering gehouden. Aanvang is 14.00 uur.

De locatie is MN, Prinses Beatrixlaan 15, 2595 AK  Den Haag.

Zodra de agenda gereed is volgt de uitnodiging via de website. In verband met de toegang tot het gebouw van MN zullen een aantal gegevens van u gevraagd worden. Dit kunt u invullen ten tijde van de opgave van aanwezigheid; deze gegevens worden alleen voor de toegang gebruikt en zullen daarna vernietigd worden.

Tijdens deze vergadering zullen twee nieuwe bestuursleden worden voorgedragen en zal een terugkoppeling worden gegeven van de onlangs onder onze leden gehouden enquête naast uiteraard de vaste onderdelen.